رویدادها آرشیو خبر ها
اخبار کوتاه باشگاه یوونتوس

اخبار کوتاه باشگاه یوونتوس

پیش بینی می شود یوونتوسی ها دیدار مقابل اینتر میلان را با سیستم 3 - 5 - 2 آغاز کنند. البته الگری در این رابطه صحبتی نکرده اما از تمرینات می توان اینگونه برداشت کرد.

- روبرتو سوریانو :‌ وقتی بچه بودم در سری آ بازیکنان بزرگی مثل باجو و زیدان بازی می کردند و در زمین بسیار درخشان بودند. اما در حال حاضر من واقعا مارکیزیو را دوست دارم ، چون او از معدود کسانی است که که می تواند در تمامی پست های خط هافبک بازی کرده و هیچ وقت ناامیدتان نکند! من انعطاف پذیری و ثبات در عملکرد او را دوست دارم.

- خدیرا : فکر می کنم در 28 سالگی تجربه ی زیادی دارم به خصوص با رئال مادرید در لیگ قهرمانان ، و از این بابت خوشحالم ، چون اینجا در یووه هستیم که تیم فوق العاده با بازیکنان بزرگ و با کیفیت عالی است.من یکی از آنها هستم و می خواهم به یووه کمک کنم تا به صدر جدول برگردد.

آیا شما با بازیگشت مصدومان یکی از بهترین خطوط هافبک اروپا را دارید؟ گفتن این حرف مشکل است ، اما تمام هافبک های ما و نه فقط پوگبا و مارکیزیو از کیفیت فوق العاده ای برخوردارند ، من فکر می کنم هرنانس ، استورارو و چند بازیکن خوب دیگر داریم. حالا آساموا هم برگشته است و تیم فوق العاده ای هستیم ، با یک خط میانی قدرتمند و بسیار قوی. بستگی دارد که چگونه بازی کنیم ، اما در زمین ما قوی ترین تیم هستیم ، حتی روز یکشنبه.

- باشگاه بارسلونا نیز به جمع مشتریان ورسالیکو اضافه شد و حالا یوونتوسی ها کار بسیار سختی برای جذب این بازیکن در پیش دارند.

- سرمربی رم : یوونتوس هنوز از بالاترین شانس برای قهرمانی برخوردار است.

- تمام بلیط های دیدار یوونتوس در مقابل آتالانتا به فروش رسید

- گفتنی است، یوونتوس این هفته به مصاف اینتر خواهد رفت و در هفته ی بعدی در ورزشگاه خودی از آتالانتا میزبانی می کند. 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: